U agentów Warty można zawrzeć polisy zdalnie

Warta wdrożyła możliwość zdalnego wystawiania polis przez agentów. To kolejne rozwiązania podnoszące bezpieczeństwo klientów chcących kupić lub skorzystać z ubezpieczenia Warty.    

 

W związku z rozwijającym się zagrożeniem dotyczącym koronawirusa, Warta daje możliwość zakupu ubezpieczenia u agenta bez potrzeby wychodzenia z domu. Obecnie pośrednicy Warty mogą oferować klientom produkty majątkowe i życiowe wykorzystując rozwiązania do sprzedaży zdalnej. Dotyczy to zarówno produktów marki Warta jak i HDI. Sam proces sprzedaży został maksymalnie uproszczony, aby umożliwić płynniejszy i szybszy zakup polis za pomocą rozwiązań zdalnych.

ikwidacja szkód i obsługa klienta

Pomimo wyjątkowej sytuacji związanej z rozprzestrzenianiem się koronawirusa, nasi specjaliści pracują, a wszystkie systemy Warty działają bez zarzutów. Tak samo jest w przypadku rozwiązań związanych z likwidacją szkód i obsługą klienta Warty. Wszystkie sprawy na styku Warta – Klient związane ze szkodą lub jej obsługą realizowane są zdalnie, za pomocą strony www, profilu firmy w aplikacji Facebook Messenger lub infolinii. Klienci, którzy zgłosili szkodę majątkową (np. samochodu lub w mieszkaniu) mogą śledzić status zgłoszonej szkody za pomocą aplikacji Warta Mobile, która zapewnia również bezpośredni kontakt z opiekunem szkody zajmującym się daną sprawą.

2020-11-13